14 dec

Pappas bästa kompis gickbort förra veckan...Så hela förra veckan var mest full med depp hära hemma. Pappa var hemma från jobbet (han påstod att han var sjuk,men jag skulle skylla på något annat). Så för att inte drunkna i depp här hemma föreslog jag honom att åka till landet med mig, det ville han så gärna. Så i helgen var jag och pappa på landet. Det var snö överallt. Riktigt mysigt faktiskt, inte för att vi gjorde något speciellt mer än att kolla film. Men han är på så mycket bättre humör nu och det är jag glad över. För det är ju runt den hära tiden på året som huset ska vara full med förhoppníngar,nyfikenhet,glad,mys,julstämning så nu när jag försökt soppat iväg sorgen hoppas jag att julstämningen kommer snart för det är ju inte så långt kvar till jul.
Nu har jag precis ätit lite kräm gud vad längesen det var sen sist, känns som jag inte ätit kräm sen barnsbenen hah.
Jag är så fruktansvärt mätt just nu (eller så är det bara en undanflykt på att skippa kalopsen till middag höhö.

Kommentarer
Postat av: therese

RIP kalle :( :( :( :( :( :( <3

2008-12-15 @ 21:16:25
Postat av: ruffsi

ja rip kalle :(<33

2008-12-16 @ 20:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0