Big deal !

Leona är tillbaka i skolan efter två veckor i New York, så kul att se henne! Nu har nästan alla pusselbitar fallit på plats fattas bara lite mer pengar i plånkan,snö,musikarnars konsert som är på Torsdag,våran föreställning som är Torsdagen där efter,sen en julgrann så är allt på plats. Skolan var skön idag, attans bara att jag glömde minneskortet till kameran.
Ikväll har vi haft en så kallad " Välkommen hem middag för Leona" eftersom vi hade en "Farväl middag til henne" så var vi bara tvungna. Det vart nudlar , uuuuuuuutsökt om matvraket själv får säga det ! Jag var alldeles trött av all mat så jag somnade dessvärre under filmen vi såg vilket vart den första bring it on. Sen vid halv nio mötte jag upp Herr Nilson och vi tog en promenad genom regnet och snackade om allt. När jag kom hem var mitt hår alldels lockit, "knulla mitt hår" som jag brukade uttrycka det på den gamla dåliga tiden. Nu sitter jag här med min lilla japanmix och äter och har mig.

Säger bara fett trist med inga kommentarer... Det är ju så sjukt mycket roligare att skriva när man har lite kommentarer .
För jag ser ju liksom att jag har besökare varje dag , hyfsat mycket också. Att inte få kommentarer är ju typ som att få ett omprov utan att egentligen inte fattar varför, även fast man själv tycker att det gick bra. Man fattar inte varför liksom ?

Kommentarer
Postat av: minadenfina

hallå, jag kommenterar ju steek mkt!

får göra det ännu mer för att göra dej glad <3

2008-12-09 @ 19:03:35
URL: http://solbrillor.blogg.se/
Postat av: ruffsi

Mina du är bäst! <3 :)

2008-12-09 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0