GOD JUL PÅ ER !

Jag är inte speciellt ledsen för att vi inte fått någon snö i år... Nä men ni vet vad jag menar, jag skulle kunna bygga en skidbacke av alla min kommentarer här på bloggen. Hahah men jag är glad så länge jag orkar skämta om att det går så dåligt hära haha. Jag känner mig helt slut så jag antar att min dåliga humor börjar ta över ordentligt i min kropp. Man kan ju undra vad fan jag och Louise gjorde igår kväll? Hah jag tror inte vi själva vet helt vad vi höll på med. Hela kvällen var egentligen helt flummig. Vi skulle hyra film så råka vi hyra värsta fakta filmen om sex så det var bara att kila ner till video affären och fråga om vi får byta film. Töntigt och feg som jag är vågar jag inte följa med in i videoaffären (jag tyckte det räckte med att en av oss skulle skämma ut sig HAHAH) MEN DÅ ... när jag står där ute i kylan kommer Oskar och han undrar varför i helvete jag står ute i kylan och jag verkligen försöker förklara så bra det går men jag får bara fram något liknande som " Nja vi hyrde fel film och sen så AAAAAAAAAAAAAAAAAH! När jag står och berättar så försöker han bära in mig i videoaffären, såklart lyckas han och där står Louise i kassan och kollar konstigt på oss och jag skrattar tills jag nästan sprängs. Sen var hela kvällen allmänt flummig jag ocg Louise satt uppe hela natten och klippte och klistra (bilder kommer så småningom), sen skrev vi julrim till hennes pappa HAAAAAAHAH !


Imorgon är det julafton och jag är inte ett dugg normalare än vad ni
kanske hoppas att jag är. För ikväll när jag och Sebastian kommit
hem från att ha köpt alla hans julklappar så skulle han lära mig en låt
på gitarren och gisa vad jag hitta !? MITT GAMLA DOKTOR KOSMOS & CO SPEEEL!
Så nu vet ni vad jag har för mig ikväll .
God jul !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0