In med tvåtusennio , jag behöver något nytt.



Utan tveka har aldrig julen varit så hära dålig som i år. Jag kanske låter
som ett bortskämt barn men jag snackar inte bara om julklapparna.
Allt var bara så som det inte brukar...
Men jag tror det berorpå att man bli äldre och sen vaknar man en dag
då julen inte är något speciellt eller ?
Men tyck inte synd om mig för jag fick en väldigt fin present av Emil.
Jag fick en ring, jag gav honom en förra julen . Åh den är så fin!


Emil sov över hära inatt, jag älskar att vakna upp med honom brevid mig
det är nog det mysigaste som finns. Just nu har jag precis kommit hem från Farsta.
Brorsan håller på att flytta men det vart så fruktansvärt kallt så jag tog mig hemåt.
Nu ska jag kila över hem till Alice det var ett bra tag sen man såg henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0