TEATER APA

Helt ärligt, alltså helt seriöst nu så trodde jag inte att det skulle bli så bra ändå. För jag har inte varit speciellt peppad på det hära julspelet . Det har inte varit som det brukar vara liksom den dära känslan "åh jag älskar att stå på scen " . Men in i sista halvtimmen kom den dära känslan tillbaka och jag började skutta runt glatt och sjunga julsånger för fullt. Det gick hyfsat bra sen på själva premiären. Det vart väldigt varmt och jag ville bara slita av mig den dära jävla tomte mössan hah. Imorgon har vi två föreställningar till på morgonen och nu känner jag mig bara för att sova jag är så himmla trött . Alvedoner gör än inte speciellt pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0