Tidsfördriv eller något liknande




Sammanfattning år 2008
 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hum det skulle jag tro!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag hade några ?
 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hah va ? Nej
  4. Dog någon som stod dig nära? Nära och nära vet jag inte med pappas kompis.
5. Vilka länder besökte du? Öh räknas kryssning? Så jao
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Nja inte direkt vad skulle det vara?
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? Shit jag som är så dåligt på att minnas sånt..
Men typ Håkan konserten.
8. Vad var din största framgång 2008? Ingenalls jag har alltid varit bäst på allt sörru :-D
9. Största misstaget? Frågetecken
10 . Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara lite halsbränna... HAHA nerå
11. Bästa köpet? Håkan tröjan , I think.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder ?
 13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja absolut.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?  Håkans nya album.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Om jag ändå visste.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat kanske blabla...
 17. Vad önskar du att du gjort mindre? Men åh jag vetinte ?
18. Hur tillbringade du julen? Familjen
19. Blev du kär i år? Blev inte...Jag var redan innan <3
20. Hur många one night stands? Nämen fy va snusk nej nej ;-)
 21. Favoritprogram på TV? Dh
 22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Jadå.
 23. Bästa boken du läste i år? Den bok jag läst i år och håller på med fortf är Fuglesangs.
 24. Största musikaliska upptäckten? Vispuben, alla var grymma.
 25. Något du önskade dig och fick? Eh nja
26. Något du önskade dig men inte fick? En jävla massa:(
 27. Årets bästa film? G som i gemenskap,Yesman,Hata gbg, Bert,Naken.
 28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Familjen och sen middag me Louise och Alice.
 29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hah neä.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Min livsstil? Den 'er go
 31. Vad fick dig att må bra? Det som var bra !
 32. Vilken kändis var du mest sugen på`? Haha.
33. Vem saknade du? Ingen spec
34. De bästa nya människorna du träffade? Shit jag vet icke. Men Mimi såklart den pärlan hah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0