från det ena till det andra


Idag som ni ser har jag inte skrivit så mycket. Den hära lunginflammationen är så konstig. Ena sekunden känns jag frisk och orkar spela lite gitarr men i andra sekunden ligger jag ner bäddad i sängen och fryser ihjäl samtidigt som jag har trettioåtta komma fem graders feber.. Plus att dem hära tabletterna jag tar gör ont i magen och när jag hostar känns det som hela magen följer med.
Aja nog snackat om det tycker jag. Det som inte skulle sitta illa nu är en Frisk Natalie med sin Emil , gosh vad jag saknar honom! Har inte träffat pojken sen förra Tisdag och Onsdag då jag också dessutom låg hemma och var sjuk...  Man ska vara glad att det finns telefon , annars skulle jag inte alls klara mig såhära länge utan honom. Nää jag ska se till att bli frisk till alla hjärtans dag för då ska man väl ändå hitta på något riktigt mysigt med sin käraste =) .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0