Ge mig en kyss innan du går, att bygga en dröm på.

Nu har lilla fröken med fräknar på knät vaknat upp. Jo men det är faktiskt sant ! Hur roligt eller fult det än låter har jag dem dära rackars fräknarna på knät! Jovars har jag lite i fejjan också men annars bara på knäna. Ruggit fult! Åh bara för det minns jag när jag och Alice,Louise var ute och det var sommar och vi gick på Alice gata och så hörde vi två tjejer stå och snacka det som jag fick in i min hjärna var att en av tjejerna sa "Jag har fräknar på knät!" Hum.. Jag minns dock inte hur vida positiv hon var om den saken... Och jag minns att både Louise och Alice tittade på mig och skrattade tss. Nä nu får Sverige ta och ge sig ! Nu tycker jag att nordpolen kan ta och luta mot solen och vara lite generös och ge oss sommar!!!













Första bilden : Jag,Alice,Louise på mitt landställe nere vid sjön.
Andra  bilden : Jag och Louise innan Håkan på Grönan.
Tredje bilden : Jag,Alice,Louise innan dansen för ett årsen i sjöstad.
Fjärde bilden : En väldigt väldigt brun Emil för två årsen.
Femte bilden : Ett kvälls dopp på landet. Jag och Alex.
Sjätte bilden : En söt Leona förra våren.
Sjunde bilden : Jag och Milou förra våren
Åttonde bilden : Snygga Elin med några från klass.
Precis när alla började umgås igen ;) .
Nionde bilden : André bästevän !
Tionde bilden : Jag och Mimi hade vattengympa på mariatorget!
Elfte bilden : Jag på Gotland med lugg och blont hår.
Tolfte bilden : Jag, jag och beppi hade gått 16 km för att komma till en buss på
landet så vi kunde åka in till stan och shoppa haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0