Influensa...

I Fredags så skulle vi ha dragit till någon Sofia i Hässelby, men hon fick ställa in allting för något... Så efter att ha övertalat mamma att jag var frisk nog att sova hos Elin drog jag till Gullmars och möte upp Leona, vi tog en promenad till Elin. Vi vart inte kvar där sålänge,nej utan vi drog till Årsta för att träffa några från klassen. Vi spenderade faktiskg hela kvällen på en ungdomsgård men helt seriöst det känndes ändå helt okej. Igår vaknade jag upp hemma hos Elin och kände mig inte alls bra... Så vi kirrade lite frukost och sen drog jag hem. Hemma tog jag mig ett varmt bad och kunde knappt slita mig från det för det var så fruktansvärt skönt. Sen ville mamma att jag skulle ta tempen, vilket visade 38.6 grader.. Jag har fått låna min brorsas grymma kamera till att söka in till ett fotot gymnasium som man måste ha tre foton (som ett litet test) . Så igår trots febern mötte jag upp Herr Nilson och vi tog en promenad i Årstaviken och fotade. Åh jag fick några fin fina bilder, men tyvär kan jag inte visa dem för er.
Sen hemma så somnade jag och har ungefär bara sovit bort hela min Lördag och hoppats på bättre tider !

Inatt har jag hostat sönder mitt huvud och min mage.. Jag har fortfarande ont överallt där det går att ha ont. Men febern har gått ner något som tur. Men jag är nästan hellre febrig än att kallsvettas för det är så oskönt.. Eller inget är skönt nu längre...
Nej nu ska jag fortsätta langa lite BLOONS på hamsterpaj, men jag kommer säkert köra fler inlägg underdagen hära .

PUSS!

Kommentarer
Postat av: minadenfina

naaw , stackars liten :( <3

syns vi imorrn ? <33

2009-02-08 @ 16:43:38
Postat av: ruffsi

Nej tyvär :/ <3

2009-02-08 @ 19:38:47
URL: http://ruffsiarokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0