Så illa kan det gå...

Snabba inryck till doktorn jajamensan! Min feber som varit så gullig och gått ner underdagen vända helt enkelt och gick upp efter en liten oskyldig tupplur. Så mamma ringde till doktorn och sen tjugo minuter senare satt jag på akuten och gjorde blodprovs test.. Jag vet inte riktigt vad man kallar det men reslutatet ifall det var virus eller icke visade sig vara över 100 och i vanligafall brukar det ligga på 10, så ja jag har fått lunginflammation. Så nu ska man få penicillin i 10 dagar... Åh jag känner mig så peppad.Orkar inte äta något , vill bara bli frisk just nu !




1 a bilden, då var jag något piggare imorse & knasade till det höhö.
2 a bilden, jag fick en liten "förskotts present" igår av mammsen och pappsen hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0