tidsfördriv


senaste
1. Mening du sa; "Det är okej"
2. Personen du pratade med ; Mamma
3. Du fick sms av ; Jonte
4. Du kramade ; Mamma

Idag
5. Kläder ; T-sthirt och shorts
6. Bättre än igår? Något friskare..

Imorgon
7. Är det ; Tisdag
8. Planer ; Bli frisk

Favorit
10. Nummer : 3
11. Färg ; Mint grön kanske..
12. Årstid ; Sommar

Frågor & svar
13. Saknar du någon? ; Jadå
14. Humör för tillfället ; Trött
15. Det första du gjorde i morse;  Hostade säkert
16. Vad åt du sist? ; En knäckemacka
17. Vad irriterar du dig på? ; Att vara sjuk
19. Vem tänker du på just nu? : Ingen :S
20. Tror du att personen tänker på dig med?; Höh
21. Vart reste du sist? ; Ey Finlands
22. Vad gjorde du igår kväll? ; Var sjuk..
23. Liknar du din mamma eller pappa? ; Meh sånt vill man inte erkänna
24. Ler du ofta? ; Jag ler så mycket att jag fått smilegropar! Åh yeah jag ler varjedag in ut tilloch med när jag sover! ..Noot
25.Välj en ( kärlek,skönhet,kreativitet) ; Allt är bra  men kärlek!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?; Har aldrig sett någon :(
27. I vems säng sov du inatt? ; Min
28. Vilken färg har din tröja? ; Grå med svart tryck

Ledsen
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? ; Va?
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ; Ja det tror jag
31. Gråter du när du skadar dig? ; Jag försöker undvika att skada mig :S

Glad
32. Är du en glad person? ; Ja det hoppas jag :]
33. Vad gör dig glad? ; Det finns mycket, men bra dagar
34. Önskar du att du var lyckligare? ; Nej men möjligtvist friskare
36. Kan musik göra dig glad? ; Absolut ! Bring me some Hellström så ska du få se fetaste smilet!
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ? ; Jah
38. Har du någonsin sagt " jag älskar dig" och menat de? ; Yes
39. Har du en flick/pojkvän? ; Japp
40. Är du nöjd med det? ; Absolut
41. Är du kär? ; Mhm

Hat
42. Vem hatar du verkligen? ; Ingen ?
43. Gjort en hat-lista? ; Vah?
44. Är du en mobbare? ; Nej
45. Har du vart så arg på någon/något så du börjat gråta? ; Minns inte..
46. Har du blivit sviken någon gång? ; Japp

Skolan
47. Gillar du skolan? ; Mm.. ME LOVE SCHOOL
51. sämsta ämne? ; Vene rätt illa med 2 timmars so och svenska..
49. Har du spytt i skolan någon gång? ; Aa på fritids!
50. Är skolmaten god? ; Aaa vi vann arla tävlingen tss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0