Mina sista ord...

Man kan nog inte vara knasigare än mig.Nu är tiden inne då jag ska ta och tala om för er kära friends vad min lilla "hemlis" är.
Jag och Rebecka har skaffat en blogg, "åh nej himmel och pannkaka inte en till -.-!" tänker ni säkert nu. Inte en till vadå?
Vem har sagt att vår nya blogg är precis som alla andras ? Nja ni vet vad jag menar ellerhur ? Annars äre bara att kolla igenom
den hära bloggen haha. Min och Rebeckas blogg är ingenting just nu, men det är där ni kommer in i bilden! Ni får ta och börja läsa den,kom igen om ni har orkat läsa den hära slöabloggen kan ni nog ta er i kragen och läsa våran nya hihi. Våran blogg kommer inte bli något utan läsare haha. Men jag lovar er kamrater ni ska inte bli besvikna jag är också trött på tråkiga bloggare..
Därför ska vi ge er något extra!

Michelingubbarna.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0