det här gången krävs det mer

Jag har skojjat till bloggen med en gamal design från förr. Der får duga tills vidare.Nja ni får allt ta och se vad som händer för snart mina vänner blir det andra bullar.Vi eller nja jag ska jag nog säga för jag vetinte vad min medhjälpare tycker om saken men jag tycker iallafall att det blir roligare med att hålla det hemligt tills allt är klart.


Jag vetinte vad ni har för relation med Hellström. Men för mig är han kärleken, iallafall en stor del av det.
Han är så otroligt underbar ! Även om det skiljer många år mellan oss så lyckas hans texter likna saker och ting i mitt liv.
Man tror att allt har varit så annorlunda men egentligen är allt samma skit.
Han ger så mycket, hans texter och hans musik är klockrent.
Det som jag saknar mest nu är sommar och Håkans konserter,
vad passar inte bättre än Håkan på skansen i somras han var underbar titta och njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0